Hemlängtan...

I dag är en tråkig dag...kände mig hyfsat uppåt i morse men nu efter lunchen blev jag såååå nedstämd, vill bara hem och mysa med tjejerna och kanske vara ute i solen.

Helgen bara flög förbi, lördagen spenderade jag i Västeråshallen, Hemett- och Billistmässan. Belle och Nathis kom dit med mormor och moster, dom ville så gärna träffa Let's Dance- och Bygglov-Matte...Gav honom en varsin teckning som dom ritat. Vet inte om han blev glad men det är inget dom vet om i så fall, han låtsades vara det i alla fall. Kvällen spenderade jag med min man, tjejerna sov borta, och det var ju en upplevelse utan dess like. Som vanligt så blev det en dvd-film, The Bank Job...den var ok, hade säkert varit sämre om den hetat, The Blow Job...haha.
I går var barnen ute och lekte HELA dagen, Adam var också hos oss. På eftermiddagen tog jag med syrran och mamma till Åsby och köpte lite blommor. Jag blir så otroligt glad över blommor, älskar att ha många i trädgården, om jag nu kan kalla våran plätt för trädgård. Andreas är inte lika förtjust i dom men hallå, jag är inte förtjust i fotboll och han spelar och ser på det ändå.

Sitter här på jobbet i min ensamhet, Marianne är hemma för vård av barn och de andra sitter i sina rum.

Fy vad trist jag är idag, men man inte vara på topp varje dag ;-)

IT WILL BE FINE IN THE END.
IF IT'S NOT FINE...
IT'S NOT THE END...

Tycker att det ordspråket säger väldigt mycket...

Nu ska jag jobba de sista 2 timmarna.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där ordspråket älskar jag! Jag tänker jätteofta på det när något känns tufft eller jobbigt och ledset.



Är det inte det allra bästa sättet att tänka så säg (:



Allt ordnar sig till slut, hoppas jag.

2008-09-18 @ 20:59:44
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0