Grattis!!!

Grattis syrran på 30-årsdagen idag!

Mamma och jag tänkte bjuda syrran på lunch idag och vi gick till "Tusen och en natt".
Vid 12 är det kaos på alla lunchrestauranger här i stan men vi tänkte ge det en chans ändå.
Vi väntade ungefär 10 på att få ett bord och sen fick vi inga menyer så när vi väntat i ytterligare
5 minuter vid bordet så gav vi upp och gick vidare, jag skulle inte hinna tillbaka till jobbet i tid annars. Det slutade med att syrran fick en fin 30-årslunch av oss, korv med bröd från Pressbyrån...haha...Men hon kommer ALLTID att minnas den iaf...


Kommentarer
Postat av: SuziQ

Å nej, å nej, å nej! :(

Hur kunde jag glömma gratta henne???

Sa ju till dig att jag skulle göra det när jag varit och handlat! suck

Ge henne en kram från mig (och Carro)

Sussie

2008-12-11 @ 22:01:24
URL: http://suziqan.blogg.se/suziq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0