Bara vi två...

Nathalie följde med moster hem igår, hon ville vara med henne på skolan idag...och det fick hon.
Jag och Izabelle hade en underbar kväll tillsammans, med mycket skratt. Hon nämnde någon gång under skrattet att det är skönt att bara vara vi två mamma...Nathalie är inget roligt att ha med, det blir bara bråk då.
Jag kan hålla med henne där, dom tjafsar och bråkar om min uppmärksamhet när dom är tillsammans och nu fick hon min totala uppmärksamhet och det var ju verkligen plus. Hon ser även fram emot att  vara helt själv med pappa idag oxå.

I går var hon den stora tjejen när vi var på lasarettet och hälsade på  mamma/mormor. Hon tog med Nathalie och Adam på promenad i korridorerna och lärde dom hur man uppför sig med stil, haha...Det gick bra och alla tre var gudomliga när vi var där. Hoppas dom kommer att vara lika duktiga på båten i morgon.
Vi ska åka på kryssning, jag, Izabelle, Nathalie, syrran, Micke och Adam. När jag såg att det var Brolle som spelar på båten så var det givet att vi skulle åka och se på honom. Nathalie kommer att vara salig, hon älskar honom fortfarande men har nu bestämt sig för att inte gifta sig med honom.
Det ska iaf bli väldigt skönt att vara ledig...är lite less på jobbet just nu, förmodligen för att vi har det så lugnt just nu.

Kram,
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0