Ensam mamma...

Helgen har varit bra.
Vi kom hem från kryssningen i fredags kväll, åkte då och köpte pizza som vi åt tillsammans med A, eftersom dom skulle sova över där. Jag blev kvar en stund och såg lite på film, sen åkte jag hem...ensam :-(

Hämtade Belle på lördag för att åka på simskola och sen åkte vi alla fyra!!, som en familj, till Hälla och handlade lite kläder. A bytte till vinterdäck på min bil så nu känner jag mig lite tryggare. Jag och tjejerna var förbi OK/Q8 och fyllde på luft i däcken, en far och son var oxå där och var väldigt hjälpsamma...Kanske skulle jag ha bjudit hem sonen på lite vin, han hade nog tackat ja, men istället åkte vi och köpte lördagsgodis och läsk till "Stjärnor på is"...
Dom som ska flytta in i min lgh var förbi och ville ta lite mått för gardiner, och berättade då att dom gärna flyttar in till 1/12...så om 3 veckor måste jag flytta ut. Hade iofs hoppats på att det skulle bli så för jag lääängtar tillbaka till radhuset så mycket. Kommer att bo under samma tak som A i två månader men det tror jag vi fixar galant. Vi har en sån bra relation och så slipper den 1:a julen bli så annorlunda för barnen.

I går var vi och firade pappa, de bjöd på lunch och fika, gott!!! Tack så mycket. Efter det lämnade jag tjejerna hos A så nu träffar jag dom först i morgon kväll. Det var en skön morgon utan tjat och gnat men ensamt. Jag tror inte att jag vill vänja mig med att vara utan dom på morgnarna...

Sitter på jobbet nu och här är det såååå lugnt, inte många samtal eller kunder i butik, men jag hoppas dagen går fort iaf så jag kan komma hem till min tomma lgh..  :-(  
Ska försöka njuta av det, måste ju ändå vänja mig vid det någon gång. A har ju oxå rätt att träffa sina barn, precis som jag. Man kan inte vara ego i det sammanhanget, hur gärna man än vill ha dom jämt.

Nu kom Lotta in här på jobbet...

Kram,
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0