Han med stort H...

Vem är han egentligen? Klart jag inte vet det, jag har ju inte träffat honom ännu.
Men det som jag funderar på är om jag verkligen vet vad jag letar efter. Visst gör jag det, han är man!
Vad jag har läst i stjärnorna så är det en tvilling som jag passar bäst ihop med. Det kanske stämmer för jag har aldrig varit tillsammans med någon tvilling vad jag kan minnas. Förmodligen han jag väntar på då :-D 
Ok, då vet jag vilket stjärntecken han ska vara...men sen då. Ska han vara mörkhårig/ljushårig, lång/kort osv...Mörk eller ljus spelar inte så stor roll men jag märkte vid min senaste dejt att jag inte riktigt faller för lååånga killar...Så det får bli lagom...typiskt svensk...haha
Något jag vet är att han inte ska föredra att se på romantiska filmer...Jag älskar romantiska filmer men det intresset vill jag nog ha tillsammans med mina väninnor, inte med karln jag ska dela mitt liv med. Han ska vara manlig, inte gråta till Notting Hill...  :-(  Jag pratade med en kille för någon månad sedan som erkände att hans favoritfilm är just Notting Hill...Det är så avtändande, där försatt han sin chans till att i huvudtaget få till en dejt med mig. Men det finns väl tjejer som gillar såna killar oxå. Jag tror att det finns någon för alla, även för mig :-)

Nu är det dags att nanna kudden.

God natt!

Kram,
M



Kommentarer
Postat av: Marianne

Absolut, killar som gråter till Notting Hill går bort,..det gjorde ju inte ens jag. Och killar med helskägg går oxå bort. Enda killen som passar i helskägg är tomten.

2008-11-28 @ 12:16:17
Postat av: Lotta

Men vore det inte synd om råkar missa "han med stort H" bara för att han gillar tjejfilm?

Ni behöver ju inte titta ihop för det.

Jag tror kärlek är som att shoppa: jag vet vad jag vill ha när jag ser det.

Går jag ut i affärerna och letar efter något speciellt kan man ge sig FAN på att man inte hittar det.

Ett öppet sinne, kallas det visst!

2008-11-29 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0