I'm back

Trevligt att vara här igen :-)

Var hemma nästan hela förra veckan och vabbade samt var sjuk själv så jag har helt enkelt inte orkat blogga.
Det började med att Izabelle var sjuk i måndags med hög feber, tisdag var det min tur att bli sjuk medans
Belle var lite piggare. På onsdagen orkade jag inte ur sängen, hade 38,7 på em och jag som ALDRIG brukar ha feber!!
Nathalie fick vara hemma från dagis trots att hon var pigg.
Men jag har nog världens duktigaste tjejer...Dom skötte sig själva när jag var som mest hängig i onsdags.
Dom lekte lugnt och bra med varandra hela dagen och när det var hungriga värmde dom varsin Billys i micron. Micke var iofs förbi med McDonalds till dom.
Sen att det var stökigt i både i vardagsrum och kök får man ta, dom har ändå låtit mig vara sjuk och få sova.

I helgen har det varit lugnt, skulle ha varit på kryssning i lördags men orkade inte åka så jag blev hemma och det var skönt faktiskt. Har inte gjort någonting vettigt...nja, jag tvättade och var på simskola med Belle i lördags. Och så har jag handla julklappar så nu har jag inte många kvar, det känns så bra :-)

Måste bara berätta...Izabelle var så gullig igår när vi tittade på "Ensam mamma söker"...
-Mamma, du behöver ingen kille, du har ju oss och oss kan du pussa på varje dag om du vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0