Jag vet inte...

...vad jag ska skriva om idag. Det har inte hänt så mycket, lugnt och tråkigt på jobbet så där händer det heller inget särskilt...Det var in en snygg kille idag iaf :-) Jag känner att jag har tappat lite grann vad gäller killar. Ett tag så var jag helt galen, spanade in varenda kille som kom i min väg och Marianne hjälpte mig när det var in killar på jobbet...hihi...hon har lärt sig vad jag har för smak nu.
I går fick jag magont på jobbet, magkatarr, som jag antar att det är. Läkare har inte kunnat konstatera om det är magkatarr, gallan eller vad...men ont gör det och jag blir alldeles kallsvettig och kan inte gå upprätt och det gör ont uppe i magen och ut i ryggen. Jag tror det är stress, blöder endel näsblod nu oxå, det brukar jag göra när jag känner mig stressad. Är jag stressad nu? Jag känner mig inte så iaf, men något är det när kroppen säger ifrån. Som tur är så har jag med mig Diklofenak i väskan, skulle jag få ont i magen så tar jag en sån och värken går över efter max en halvtimme, men ömheten i magen finns kvar ett bra tag till. I dag har det dock känts bra, skönt!

Hämtade hem tjejerna idag, skönt att ha dom här igen. Fick en överraskning, dom diskade efter maten, vad gulligt va? Trodde inte det skulle bli rent men när jag plockade in allt i skåpen så var det jättefint diskat och torkat. Dom är duktiga mina tjejer. Nu ligger dom så sött i sina sängar och sussar, men snart så kommer nog Belle och lägger sig bredvid mig. Varje kväll när jag nattar så säger hon, vi ses i natt mamma.. :-)

Nu ska jag oxå sova, känner mig trött.

God natt och kram,
M

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0