Kryssning...

I torsdags åkte vi på kryssning med M/S Galaxy till Åbo. Brolle skulle spela på båten!!! När vi stod i terminalen och väntade på att få gå ombord på båten så kom han som Nathalie och Izabelle bara väntat på, Brolle. Han hade gitarren på ryggen. Han kunde inte gå många meter utan att behöva stanna och ta kort tillsammans med fans. Stackars honom, det kan inte vara lätt att vara känd....och snygg för den delen.
Vid middagen, smörgåsbord, så lyckades Nathalie få en kompis, en tjej i min ålder som jobbar på båten och heter Therese. Hon var jättegullig och pratade och kramades med Nathalie så fort hon fick tillfälle.
Vi hade en jättebra kryssning med allt vad det innebär, shopping, god mat, underhållning etc.
När Brolle spelade så invaderades dansgolvet med en massa tjejer. Nathalie började gråta för nu såg hon inte Brolle. Izabelle hamnade på Mickes axlar och Nathalie fick sitta på vår TallinkSilja-säljare, Ronnys axlar. Så till slut blev allt bra.
Efter konserten började folk köa för att få Brolles autograf så jag ställde mig där med tjejerna. Efter en stund fick vi beskedet att han inte skriver några fler autografer. En tjej före oss i kön sa åt oss att gå fram och prata med vakten så att tjejerna åtminstone skulle få träffa honom. Jag lyckades övertala vakten så vi fick komma in och träffa Brolle...Izabelle ville inte vara med på kortet och Nathalie vågade inte berätta för Brolle att hon är kär i honom, hon trodde han skulle börja skratta...Men jag lyckades få ett kort på dom tillsammans, fast Nathalie tittade inte in i kameran. Efteråt var dom jättenöjda att dom fått se honom på så nära håll och han pratade med dom.

Innan Brolle började spela så tog jag med tjejerna till övre våningen på nattklubben, där träffade vi på en kille från Finland. Han börjde prata med tjejerna, som förstod nada. Jag började prata engelska med honom och han ville vi skulle fortsätta kvällen tillsammans. Tjejerna började dra i mig och bad mig följa med och inte prata med honom...haha...snacka om att dom inte gillade att mamma blev uppraggad...

Kram,
M


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad kul att höra att de fick träffa Brolle. :)

2008-11-09 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0