Nu vet jag hur det fungerar

Har precis lunchat med min mamma och min underbara dotter, Nathalie.
Nathalie var med mig in på jobbet en sväng medan mamma gjorde ett ärende.
Här känner hon sig hemma, hämtar stolen i köket och sätter sig bredvid mig,
tar några TallinkSilja-karameller från skåpet och så den varma chokladen som jag
får göra åt henne. Sen börjar hon hon fråga om alla båtar hon ser...Är det där Galaxy
mamma. Ok, hon har blivit lite skadad av mitt jobb hon oxå... :-) Visade henne en
annan båt som är lyxigare. "Wow, kan vi åka på den någon gång", blev kommentaren.
"Nej, det har inte mamma råd med. Det är jättedyrt att åka med den, det är bara rika
som har råd". "Om man är kunglig", börjar Nathalie, "då behöver man aldrig betala,
man får allt gratis"  En ganska så kul kommentar, var har hon fått det i från måntro.

Nu har samma kund ringt 1000 ggr idag och frågat om kryssning på nyårsafton, och
varje gång har hon frågat efter Marianne, men eftersom hon gått hem för dagen så fick
jag ta över och vips så hade det naturligtvis kommit in platser. Tror ni jag blev förklarad
Ängel då eller...haha...Precis som om det var jag som såg till att hon fick plats. Visst
jag avbokade några andra bara...men säg inget till någon...*fniss*

Kram,
M





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vad skönt då slipper jag prata med henne 1000 gånger till. :)

2008-11-25 @ 18:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0