Svampbob Fyrkant

Tänk att man kan bli så fäst vid denna figur. Det är inte jag som är det utan mina små troll. I dag är det Topp 100 och just nu tittar dom på avsnitt 42...Bara 58 kvar alltså. Som tur är så har vi gjort lite annat skoj emellan. Izabelle har haft avslutning på sin simskola, hon kan simma...Jätteduktigt! Vi fick köpa hennes första sim-märke idag, Baddaren. Wow, vilken grej. Kommer ihåg när man själv tog den, man var så stolt!

Vi har gjort julgrupper till fröknarna på skola/dagis...Tjejerna fick göra till sina fröknar själva. Izabelle var ivrig som bara den och Nathalie orkade göra en halv, sen fick jag avsluta den första och Izabelle fick göra den andra. Hon är för söt,
t o m lat när det gäller att sticka ner lite granris i oasis...haha. Om det var möjligt så skulle hon gärna se att någon annan tuggade åt henne oxå.
Vi avslutade dagen hos mamma med att baka lite pepparkakor, tänk att degen ALDRIG tar slut. Jag tycker dom kavlar, kavlar och kavlar men det finns fortfarande kvar...Vi gjorde bara hälften av degen idag, i morgon får dom göra resten.

Nu har jag tänt en massa ljus så nu kan myset börja. Det blir bara att slappa i soffan till "Stjärnor på is"...Hoppas Lars Frölander åker ut ikväll...

Kram,
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0