Brolle...

Fick hem Brolle-t-shirten igår som jag beställt till Nathalies födelsedag, men det var FEL.... ;-(
Dom hade skickat den med hans namn istället för den med bilden. Den var fin den oxå men Nathalie skulle inte uppskatta den lika mycket. Har haft kontakt med dem idag och de skickar den vi beställt samt att vi får behålla den vi redan fått. Gulligt va? Och så grattade dom henne såå mycket på födelsedagen i förskott. Jag blir så glad när man är så hjälpsam. Tack för hjälpen Deaf and Dumb!!!

Nu har jag äntligen kommit ifatt på jobbet. Skönt. Känner mig så stressad över att det ligger jobb kvar men nu kan jag känna mig lugn igen.

Åh...har några gulliga killar som gärna vill träffa mig, men jag är hal som en ål...haha...Nej då, så illa är det inte men jag blir så osäker. Tänk om jag inte gillar killen när jag träffar honom? Man måste ju vara beredd på att det kan vara så. Jag har ju varit med förr. Måste berätta, det här är taskigt och jag skäms för det. Jo, så här var det. Innan jag träffade A så var jag singel ett år och jag dejtade, dejtade och dejtade. Så jäkla kul hade jag. Det var iaf speciellt en kille jag blev "kär" i och han var från Göteborg. Vi pratade med varandra varje dag i en månad, t o m när jag var på semester i Portugal, billig telefonräkning, men det hör inte hit. Vi bestämde till slut att träffas och han skulle komma till mig och stanna hela helgen. Vi hade bytt bilder med varandra och jag var nöjd med vad jag såg, en ganska lång blond kille som var normalbygd. När han kliver av tåget så ser jag en "gammal" gubbe som var mörkhårig, liten och småfet. Jag vet att jag tänkte: Snälla gode gud, låt det inte vara han. Men som så många gånger förr så lyssnade inte han från ovan på mig så jag tog med mig "farbrorn" hem. Vi åt en god middag och hade det riktigt trevligt, jag är inte den som är den och inte bjuder till. Men så blev klockan halv åtta och rapport började. Men hallååååå....Rapport????? Jag ser på Glamour...inte nyheter!!!!
Han fick sova kvar en natt sen skickade jag hem honom med tåget nästa morgon. Ljög ihop någon historia, minns inte vad det var men han fattade nog...Eller så gjorde han inte det för han hörde av sig ett bra tag efter det...*suck*
Jag vet, jag var dum, men vad skulle jag göra. Hade jag inte skickat hem honom,  hade jag heller inte träffat A och så hade jag inte fått mina underbara tjejer.
Men nu står jag här och trampar...vet inte vad jag ska göra. Men tiden får väl utvisa hur allt blir. Jag behöver ju inte ha bråttom, men jag saknar mys med någon annan än mina barn...

Åter till jobbet...

Puss på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0