En popupsida...

Som alla borde veta och säkert vet vid det här laget så längtar jag efter kärleken och en kille som är omtänksam och bryr sig om mig.
Nu har det hänt.........
Men tyvärr så är det inte jag som hittat kärleken utan det är en av det motsatta könet och har ni hört, JAG är hans kärlek.......visst är det osannolikt...haha...Jag var smickrad till en början men nu beter han sig som en popupsida på internet, ni vet en sån där som man blir såååå irriterad på och som aldrig vill ge sig hur mycket man än klickar på X.
Så här: det kommer ett sms på morgonen, ett mail ligger och väntar i inkorgen när jag kommer till jobbet och när jag loggar in på msn så finns det ett meddelande där oxå. Det känns som han vill påminna mig om att han finns. Det är så här man tar död på det som ev fanns. Så tjejer, har vi lärt oss något av det här???? Brukar det inte vara vi som är efterhängsna? Nej, jag drar öronen åt mig när en kille agerar så här. Den lilla lågan som brann för honom har han släckt. Synd! Men så är det, så jag går vidare igen...för 111:e gången. Den här gången ska jag vila ögonen på Persbrandt. Nåja, på tv4, men det funkar för stunden iaf.

God natt mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0