En vanlig lördag...

Tänk vad tråkigt mitt liv känns ibland.
Vaknade kl 06.30 i morse av att tjejerna tjafsade om vilken kanal dom skulle se på samt sparkades i soffan för den ena hade faktiskt mer plats än den andra, att dom ORKAR!!!  Jag hade velat sova längre med tanke på att jag var uppe till 2 i natt men tji fick jag.
Fattar inte att dom går upp så tidigt på helgerna men är såååå trötta på vardagar när jag väcker dom 06.45, den ekvationen kommer jag aldrig att få ihop.
Vi var ner på stan en sväng för att köpa lite kläder till Belle. Det blev vinterjacka, termobyxor, 2 byxor och 2 tröjor. Jag var in på Lindex i går och kollade lite för att vara lite förberedd på vad vi skulle köpa men det jag hade tänkt mig passade inte fröken i smaken så det blev något som jag inte allt tyckte var snyggt men det är ju inte jag som ska ha kläderna på mig.
Hon är som ett litet modelejon trots att hon bara är 6½, hur ska det bli när hon blir tonåring???
Sen var vi på simskolan med Belle och var som vanligt ledsen när jag lämnade henne därinne, men till slut gick det bra.

Jag gick emot mig själv idag, har bestämt mig för att inte utsätta mig för situationer med tjejerna där det kan sluta i kaos. När vi var och handlade på Maxi så tog jag med dom in i affären istället för att lämna dom i lekrummet. Det slutade iaf med att vi inte köpte något smågodis och när jag sa det så gick Izabelle runt i affären och skrek, nja, hon pratade högt: Ska vi bara äta chips varje dag!!!! Men hallå, inte äter väl vi chips varje dag. Vi hade lite mys med chips och dip igår...Är det därför hon tror att vi äter det varje dag...

Nu har jag pratat i telefon i snart 4 timmar...  :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0