Ett stort tomrum...

Det är tomt i mitt hjärta...Nja, eller snarare, det gör ont, men det går säkert över.
Som jag känner nu så har jag gjort ett stort misstag men förhoppningsvis i framtiden så kommer jag att känna att det var det enda rätta att göra. Hur starka mina känslor än var så kanske det hade blivit hopplöst i längden och då hade det gjort ännu ondare. Jag kan bara lita på att det är så, eller MÅSTE lita på att det är så, annars orkar jag inte igenom dagarna.

Jag var iaf till en kompis i Stockholm igår och vi pratade, pratade och pratade...både hon och jag har samma noijor när det gäller killar så det fanns endel ämnen att klara av  :-). Var ut och kollade läget i Upplands Väsby sen, där hon bor,  var på en karaoke-bar och därefter till ett ställe som heter Magasinet. Det var helt ok och ännu bättre blev det när vi träffade ett par trevliga killar som vi umgicks med resten av kvällen. Jag behövde få tankarna på annat och det lyckades kan jag säga. Det känns skönt att veta att jag fortfarande är attraktiv och kan få en kille att drunkna i mina ögon ;-) Dom är oemotståndliga...haha...

Barnen ska egentligen vara hos A i helgen man jag klarade inte dagen utan dom så jag var och hämtade Belle, så nu är hon här hemma hos mig och tjatar...hihi...men det är underbart att höra hennes röst...Det var tufft att lämna kvar Nathalie men hon gick ut och lekte med sina kompisar och så skulle hon och A ha mys ikväll och i morgon skulle dom åka till badhuset.
Nu är det livat här...måste sluta, någon gråter här bredvid och säger att jag inte älskar henne längre utan älskar bara min dator...  :-)

Kram på er så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0