Förälskad...

Det är så underbart och så sårbart! För i det här fallet så tror jag att jag kommer att hamna på sårbart. :-(

Var på kryssning i lördags och träffade en jättetrevlig kille. Allt kändes bra tillsammans med honom, vi pratade och skrattade inpå småtimmarna, nja, det varade iofs ända fram till kl11, kallas det oxå småtimmar?
Vart har han varit i hela mitt liv? Jo, i Norrköping... Vi får se vad som händer, kanske inget eller så plötsligt händer det. Jag känner ingen brådska iaf.

Fick precis ett samtal från mamma, hennes cysta var godartad. Hon var så glad så hon bara grät i luren, gissa om jag började gråta? Japp, ni känner väl mig. :-)

Kort om folk här på jobbet, så det blir några avbrott under tiden jag skriver.
Skriver nog mer ikväll istället, måste jobba. Kommer en kund!

Kram

Kommentarer
Postat av: SuziQ

Jag är så glad för din skull gumman! Både när det gäller din underbara mamma och mr Norrköping! :)

Håller tummarna så hårt jag bara kan! Love U!

Puss & kram

2008-09-02 @ 12:24:17
URL: http://suziqan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0