Grattis mitt HJÄRTA!!!

Din 5:e födelsedag, wow, nu är du "hel hand"
Jag minns den 30 september 2003 med glädje, då kom du till mig och det var det mest underbara som kunde hända.

Du har fått massa presenter idag. Jag frågade om du var nöjd med dagen när jag nattade dig. Du var nöjd, men Adam kunde kanske har gett dig lite fler presenter, haha, du är underbar min lilla älskling!!!

Förra året fick du en kanin, Skuttis, av din gudmor, och det lustiga var att igår försvann han. Han har ju flyttat ut till Åsa och Ronja där han har fått en kompis, lilla Rosa 2 månader. Men så igår hände det som inte får hända. Ett rovdjur lyckades slita upp buren. Vad som har hänt vet vi inte, men det vi vet med säkerhet är att Skuttis överlevde och finns någonstans ute i det fria. Hur länge han klarar sig vet vi inte, men vi hoppas naturligtvis att han ska våga komma tillbaka till oss, "mammas" lilla kille. Har ni hört! Jag är för fånig, men när jag sa det till honom så kom han alltid fram till gallret och "pussade" på mig. Izabelle blev helt förstörd när hon såg att Skuttis var borta. Nathalie skakade av sig det och gick vidare, började prata om sin födelsedag. Hon har alltid varit så, ser inga tråkigheter utan lever i sin egen värld där alla älskar varandra. Sen hon kunde prata har hon berättat för folk, och då menar jag såna hon känner och INTE känner, att hon älskar dom. Tror ni jag gillade när hon berättade för alkisen på bussen som började prata med henne att hon älskar honom. Jovisst!!! Det är min önskan, alla människor måste få bli älskade.....Fast helst INTE av min dotter!!!!  

Nej, nu är det dags att nanna kudden.

Kram på er!

Till Nathalie!
Jag älskar dig!
Från mamma



Kommentarer
Postat av: Marianne

Svårt att inte tycka om Nathalie. Hon är underbar. En glädjespridare. :)Gratta tjejen. Hoppas hon gillade Brolle tröjan du beställde.

2008-10-01 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0