Harmoni...

I dag känner jag mig lugn och harmonisk, det känns helt underbart. Det var länge sen jag hade den känslan i kroppen. Så nu passar jag bara på och njuter, man vet aldrig när känslan bryts :-) 

Är ensam hemma ikväll men var förbi hos A och träffade tjejerna snabbt, blev bjuden på mat oxå, min favorit, spaghetti och köttfärssås, mums!!! Izabelle blev lite ledsen när jag skulle åka hem, ville nog gärna börja storgråta, som hon gjorde i morse, men hon hindrade sig i sista stund. I morse ja...fy vad jobbigt det var. Hon började med att säga att hon inte ville gå till skolan utan ville vara hemma och mysa med mig istället. Till slut fick jag henne att förstå att man måste vara i skolan, man kan inte vara hemma hur som helst som man kunde när man gick på dagis. När vi kom till skolan så gick det ok men när jag sen är påväg till bilen så kommer Izabelle springandes i stumplästen över skolgården och gråter. Slänger sig runt halsen på mig och vägrar släppa..Fick sitta med henne en kvart innan hon gick med på att jag skulle få åka till jobbet utan henne. Hon skrek över skolgården att hon älskar mig....jättemycket!!!
Snuttan, jag älskar dig oxå...du är mitt allt gumman!!! Glöm ALDRIG det...
Gissar på att hon har separationsångest från mig. Hon vill vara en stor tjej men är nog inte riktigt beredd på att släppa taget om mig ännu.

Nu är det dags att diska innan det är sängdax....

God natt alla mina vänner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0