Ont, det gör ont...

Hjärtat värker...jag har beslutat mig för att inte ha kontakt med Mr Norrköping något mer. Jag kommer bara att bli sårad i slutänden. Kanske kan man tycka att jag ger upp för lätt men det här är ett sätt att skydda mig från ännu mer hjärtsmärta. Jag förstår iaf ingenting av hur killar tänker. Man vill ha kakan och ändå äta upp den. Säkerligen så tänker inte alla killar så men det känns som jag dras till dom på något sätt. Det finns flera alternativ på nätet med killar som vill träffa mig och som säkert också skulle uppskatta mig mer än t ex Mr Norrköping, men då är inte jag intresserad. Varför?

Skulle så gärna åka på kryss i helgen för att bara glömma bort honom och gå vidare men då blir det bara krångligt för alla som är kvar här hemma eftersom tjejerna ska vara hos Andreas från kl 15.30 och jag åker från stan kl 14 i så fall. Mamma tycker att jag ska vara hemma, har ju redan varit på kryss två helger i rad, varför åka en tredje helg? Att sitta hemma själv när tjejerna är hos Andreas är inte så lockande. Men vi får se vad jag gör. Kanske åker jag bara till Stockholm och träffar Sharon.
Vi får se hur min helg blir.

Kram till er mina vänner och tack för att ni finns! Utan er skulle jag inte klara att gå igenom det här...

Kommentarer
Postat av: Andreas

hmmmm...blanda inte in mig i det där....jag är inte sån :)

2008-09-11 @ 12:26:00
Postat av: SuziQ

Det är när man går igenom en kris man får veta vilka som är ens riktiga vänner!

Tycker du ska åka till Sthlm i helgen gumman - du behöver hitta på roliga saker.

Och du - "Mister du en står där 1000 åter" ;)

Love U!! Puss

2008-09-11 @ 17:39:27
URL: http://suziqan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om jag hade medarbetare på min arbetsplats som hade barn men aldrig någonsin var hemma med sjuka barn eller aldrig bad om ledigt, så skulle jag tvivla på den människans prioriteringar.



Men det är jag det. Och jag är inte chef. Men ändå (:



Saknar dig gumman, hade gärna jobbat under dig på vilket jobb som helst (:

2008-09-18 @ 20:55:08
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0