Solen är min energi...

Tänk vad solen kan göra underverk. Jag känner mig så glad.
I dag har det varit en underbar dag ,man har kunnat haft bara jumper utan jacka. Lovely!!!!
Tog med tjejerna till Björnön för en promenad och lite lek i lekparken. Dom lekte en bra stund och sen tog vi en liten promenad med en kille jag var lite förälskad i när jag gick i 8:an. Han var där med sin hund. Han har fortfarande utseendet med sig men idag är jag äldre och klokare...haha

Allt har funkat nästintill perfekt med Izabelle och Nathalie så jag är glad. Izabelle och jag gjorde upp en deal, om hon är snäll en timme idag så skulle hon få godis. Hon skötte sig exemplariskt i en timme och lite till. Men så helt plötsligt spårade hon ur och då påminde jag henne om dealen och då fick jag till svar: Men mamma, det var ju bara en timme jag skulle vara snäll...Haha, hon är inte dum, hon inte. Hon hade nått målet för dagen.

I går tyckte hon att jag kunde lämna bort henne till mormor och aldrig hämta henne igen. Jag skulle ändå inte bry mig för jag älskar inte henne ändå. VAAAA!!!!! Jag frågade henne om jag någonsin sagt att jag INTE älskar henne. Japp, det hade jag minsann gjort. Men lilla gumman, vad drömde du sen? Tror att hon börjar bli lik mig, jag är oxå beroende av bekräftelse hela tiden, skulle vilja ha någon som berättar att han älskar mig, mest hela tiden faktiskt. Nu vet jag att det inte funkar så, men man kan väl få drömma iaf. 

Nathalie tjatar hela tiden om sin födelsedag. Hon fyller hela handen nu och det är inte dåligt! Hon vill bjuda alla hon känner och speciellt hennes "kusin" Carro. Hon längtar så mycket efter henne och så leker hon så bra, säger hon! Dom har träffats en gång men Nathalie är en sån människa så hon fäster sig otroligt snabbt vid folk och glömmer sällan bort dom. Apropå det så var vi på Grönan i somras när Brolle var på Sommarkrysset. På genrepet satt hon och jag på plats och tittade. Brolle tittade åt vårt håll och sträckte ut handen mot Nathalie när han sjöng "Det är hon som jag älskar". Då var hon fast, hon blev kär på stört så nu ska hon gifta sig med honom. Hon har fått två bilder på honom som hon har i sitt rum men hon vill gärna ha lakan med honom på oxå. Hon är för söt. I går sa hon att jag kan gifta mig med honom först så tar hon honom efter mig för hon är ändå för liten att gifta sig nu. Just ja, den tanken har slagit mig många gånger, mor och dotter byter pojkvänner....

Nej, nu är det dags att vila ögonen, det är en dag i morgon oxå.

Kram på er mina vänner och sov så gott!


Syskonkärleken har funnits


  

Kommentarer
Postat av: SuziQ

Hej gumman!

S Jadu, tänk vad man inte får offra för sina älskade juveler. Men ibland blir man ju överraskad. Tänk att få gifta sig med Brolle! Hahaha...



Och du, att Belle säger såna saker gör hon endast för att testa dig. Så gjorde Carro med i 6-års åldern. Skulle minsann flytta till pappa för jag älskade inte henne. Det går över! Men jag förstår att det är tungt att höra. Tålamod är en dygd!



Tänker på dig min vän och saknar dig jättemycket!

Puss & Kram



Ps. önskar vi hade kunnat överraska på kalaset.

2008-09-22 @ 12:27:27
URL: http://suziqan.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja hon är ju för söt Nattis. Tror inte hon vill ha Brolle när han blir gubbe, så mamma kan nog lungt gifta sig med honom. :)

2008-09-22 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0