Vilken dag!!!

Morgonmöte i morse, stressa och lämna tjejerna vid dagis och skolan innan 7.30 för att sen vara på jobbet innan 8 när mötet börjar. Och så blev det tjafs, som vanligt. Så fort det tas upp något om personalfrågor så tjafsas det från barnlösa håll att vi som har barn alltid vabbar etc. etc. Dom som inte har barn får aldrig vara lediga som vi. Men hallå, vem har sagt att det är kul att vara hemma för vård av barn? Inte jag iaf, det är sååå tråkigt, man blir rastlös så in i norden. Jag tycker att jag fixar och trixar till det bästa hela tiden, men jag har ju inte skaffat barn för att någon annan ska ta hand om dom. Hur som helst så blev jag så besviken så jag sa bara rent ut: Fixa mig ett annat jobb så kan jag sluta och ni kan ta in någon som ALDRIG vabbar och ALDRIG vill vara ledig. Jag orkar inte med bråket där längre. Jag är inte mer än människa så jag blir sårad. Jag är genomförkyld så man har väl inte varit den fräschaste Marlene gentemot kunderna idag tycker jag. MÅSTE bara se till att bli frisk till helgen när jag ska på kryssning. Efter jobbet, hämta Izabelle på skolan och åka ut till Åsa för att hämta Nathalie och bli biten av alla myggor som bor där ute...hua!!! Förbi affären för att köpa något till Nattis skogsutflykt i morgon, hem och svänga ihop lite mat, för Belle var faktiskt döhungrig. Nu sitter jag här i soffan och tjejerna sover sött i sina sängar och jag ska snart gå och lägga mig i min. Orkar inte ens vara ute på nätet och flörta, hallåååå, är jag sjuk då eller? :-) Natti natti!!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0