18 april 2009

Betyder att jag fyller år. Blev lite förvirrad av Izabelles kuvert till hennes kort, där står det 37, har hon ingen koll att hennes mamma blir 27 idag??? :-D



Vaknade kl 6.16 i morse av att Izabelle kom med "frukost" på sängen. Vi hade dock ingen frukost hemma för min plan var att åka och köpa färskt bröd nu på morgonen. Men det är bara fantasin som sätter gränser för vad man kan lägga på brickan.


Ett glas med påskmust och 3 godisar :-)

Innan hon väckte Nathalie gosade hon en stund med mig och sa då "Jag vill vara med dig för alltid mamma".


Fick varsitt grattiskort av dom


Fick 5 nyckelringar av Belle

När Belle frågade vad jag önskade mig så sa jag en nyckelring med ett M, eftersom mitt gått sönder. Jag fick 5 nyckelringar, hon kunde säkert inte bestämma sig. Fick inget M utan ett hjärta istället eftersom jag älskar hjärtan sa hon. De andra två fick jag så jag kan dela dom med henne. De två nallarna till vänster står det "Forever Love" på och nallarna till höger står det "Love You" på. Och dessa ska jag dela med henne eftersom hon är mitt hjärta och att hon älskar mig mest i hela världen säger hon...Gullungen min!!!


Muggen jag fick av Nathalie

Hon var inte med och handlade present utan var hellre hemma och lekte med Adam så Izabelle fick ansvaret att köpa en present från henne och Nathalie ville det skulle vara en mugg så den ovanstående blev det. "Mammas Flicka", tyckte det var lite konstigt men enligt Izabelle så var det självklart. Nathalie är ju min flicka och jag har fått den av henne...Hmmm...
Gulligt var det iaf...♥


Denna fina blomma fick jag av Katja igår på jobbet...


Mina älsklingsgodisar fick jag av Marianne...

Nu ska jag åka iväg och handla lite frukostbröd, Maxi har ju öppnat. Klockan är nu 7.23...Har ju varit vaken över en timme redan...Kommer jag att orka hålla mig vaken i kväll?

Återkommer senare under dagen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Hjärtliga gratulationer. Hoppas din dag blir bra. Ha dä gott. Kramizar från Fössbyn

2009-04-18 @ 09:30:41
Postat av: Anonym

Måste ju säga grattis på födelsedagen :)



//Från en som du inte känner som läser din blogg och som gillar den :)

2009-04-18 @ 09:43:35
URL: http://anneli78.blogspot.com
Postat av: Marianne

Hoppas du får en underbar dag. Kramar.

2009-04-18 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0