En skoltjej?

Izabelle har blivit så stor, jag hänger inte riktigt med i hennes utveckling känner jag. Både i går morse och idag ville hon cykla själv till skolan, inte ha med mamma.
Jag har låtit henne cykla sista biten själv men inte hela, det får vänta ett tag till. Vi har nära till skolan som tur är.

I morse var ett par utav mina stamkunder här i butiken, vet inte varför dom är just mina kunder, det har bara blivit så. Hursomhelst, jag fick godis av dom som tack för all hjälp...Alltid kul när kunder uppskattar mig.

Underbart väder ute, solen skiner och det är varmt.
På lunchen gick jag ner till Vasaparken och satte mig, där var det massor av människor som åt sin lunch i gräset. Det såg riktigt härligt ut. Satte mig på en bänk och efter en stund så ser jag något i ögonvrån...en stor och då menar jag STOR spindel, den var säkert 5 cm mellan ögonen...haha...Nej, då men kroppen var kanske en halv cm bred och så hade den tjocka ben...hua...Som tur var kom det förbi en kille och ville dela bänk med mig och då förbarmade han sig över spindeln och bar bort den...Ja, han BAR bort den..fy sjutton, skulle ALDRIG ta i dom frivilligt...

Nu sitter jag här och väntar på att timmarna ska gå, det är lite segt, antar att man är ute i solen istället för att komma in till mig på jobbet. Jag skulle göra samma sak.

I kväll blir det tjejkväll med stilanalys. Det ska bli riktigt trevligt och sen kommer akvarie-Linda från Stockholm för att parta lite och sova över. Hoppas kvällen blir varm så man kan sitta ute på någon av krogarnas terrasser.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0