Full igen

Nu är jag full av energi igen.
Tröttnade på att vara själv så jag ringde A och han och tjejerna kom hit en sväng.
Tjejerna blev superglada att se mig, som om jag varit borta i en vecka, i verkligheten så träffade dom mig senast igår eftermiddag.
Tjejerna var verkligen i sitt esse, dom var bästa kompisar ikväll och skrattade och fjantade hela tiden. Jag och A tittade bara på varandra och skrattade vi oxå. Det är så underbart att se hur glada och tokiga dom är ibland.
Innan dom gick hem så skulle det pussas en massa och A tyckte dom var larviga som skulle pussas med mig så mycket men jag sa bara...-En gång i tiden gillade du oxå att pussa på mig...Äh...sa han bara...haha...
Det känns bra att ha den relationen med A, viktigt för tjejerna att se att man inte behöver vara osams fastän man är skilda. Japp, skilda är vi nu. Rent pappersmässigt så var det klart den 25 mars, så nu hör man till de ogifta igen, men jag gillar efternamnet så det behöll jag. Jag känner att jag inte kan identifiera mig med mitt flicknamn längre, hon har gjort sitt.

Nu ska jag se klart på Robinson. Känner mig uppåt igen :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja tänk vad ens barn kan göra en lyckliga. :) Och du och A sköter det där fint. Önskar fler kunde göra som ni. Då skulle allt kännas så mkt bättre för barnen.

2009-04-12 @ 08:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0