Fullt upp

I dag har vi haft mycket att göra på jobbet, en typisk måndag på en tisdag...Hmmm...
Slutade tidigt idag, så skönt.
Tjejerna tycker det är underbart när jag hämtar dom tidigt och dom hinner leka med sina kompisar här på gatan innan det är dags för kvällsbestyren.
Under tiden dom var ute och lekte så städade jag...haha...nej, det gjorde jag faktiskt inte. Jag slappade och var in till Jessica och pratade stunt en stund. Det är så skönt att släppa alla MÅSTEN, dom finns kvar ändå, onödigt att stressa.
De måsten jag tog tag i var mat till brudarna, det kan/får man inte missa.

Har precis sett på film "My best friends girl"...Precis en film i min smak ♥...Kärlek, kärlek och åter kärlek med lyckliga slut...I love it!!! :-D
Dessutom var min favoritskådis med, Kate Hudson. Hon har en underbar utstrålning...



Nu ska jag gå och sova, längtar verkligen till min säng.

Sov gott och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0