Heminredning

Jag älskar verkligen alla heminredningsprogram och jag verkar ha fört över det på Belle oxå, hon ser hellre på det än på någon film i sitt rum. Nathalie däremot ser mer än gärna på Pinocchio istället.

I kväll har vi sett på "Nytt Läge"...Jag blir sååå sugen på att ändra lite här hemma, blir nog aldrig riktigt nöjd.
Köket skulle jag gärna göra om, vi har tråkiga vita luckor som blir fläckiga bara man tittar på dom och så har vi grått trist kakel. Det lär inte bli någon förändring i köket de nämaste åren men drömma kan man väl göra iaf.
Mitt nästa projekt är att köpa ett nytt köksbord. Det jag har nu är bara provisoriskt tills jag hittar det jag vill ha. Jag tror jag har hittat det på Nordik och av en händelse så fick jag ett presentkort där nu när jag fyllde år... :-D 

I dag är det 26 dagar kvar tills vi åker till solen, fatta, det är snart!!! Jag längtar otroligt mycket, det ska bli så skönt. Hoppas bara Nathalie har kommit förbi den dryga trotsperioden.


Det fina kärleksparet jag fick av Åsa, sparbössor..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0