Jag ligger på plus igen..

Tjejerna fick cykla till skola/dagis idag, så nu ligger jag på plus en liten stund igen...Man ska vara glad för alla tillfällen man får att ligga på plussidan :-D

Vi har fått nya telefoner på jobbet idag och det var minst sagt kaos i morse. Vi öppnar kl 9 men kunde kanske ta första samtalet strax före 10 och då ringde det massor istället. Nu har det lugnat ner sig och man kan komma ifatt med det som blivit liggande.

Får snart träffa akvarie-Linda, det ska bli kul, har inte sett henne på 3 veckor och inte hört ett ljud. Nåja, hon ringde för en timme sen och frågade om jag hade lust att äta lunch med henne och Sara, men idag är det min tur att gå kl 13 så jag hoppade över det, men det gör inget. Har ändå inga planer för lunchen och vädret ute är ju inget vidare så jag kan lika gärna vara kvar här och snacka skit med henne.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0