Påsk

För mig blev inte påsken som jag tänkt, hade kanske för höga förväntningar, jag vet inte.

Jag befinner mig i en jobbig sits nu och många gånger under det senaste halvåret har jag sagt åt mig själv, det är ok så länge du inte blandar in för mycket känslor. Men nu har jag gjort det (jag fick god hjälp med det) och vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Helst så vill jag inte ta mig ur det alls, men jag blir otroligt rädd att bli sårad. Kanske är det bättre att vara helt själv och bara koncentrera mig på mina underbara tjejer, som jag gjort den senare tiden. Men jag vill ju ha någon att pussa på oxå. Hmmm...Det är inte lätt det här. Vill gärna berätta för honom vad jag känner men det rätta tillfället saknas.
Mitt liv står inte och faller med det här, tvärtom, jag har mycket kvar att ge... :-)




Kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det var tråkigt att höra. :(

2009-04-11 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0