Påskdagen, del 2

Jag hade lovat att hjälpa kalasmamman så vid 15-tiden var det dags att gå på kalas.
Kalaset gick ganska bra, men när 10 tjejer i åldrarna 5-10 är på samma ställe så blir det mycket tjafs, den ena vet bättre än den andra.
Det är så skönt att ha mina underbara grannar, Jessica och Vali...Jag fick annat att tänka på en stund! :-)

Det blev grilla idag, A hjälpte mig att fixa detta, han är kung vid grillen, oj, oj, oj, vad han njuter nu, men den bjuder jag på...

Ser på "Sanningens ögonblick"...har aldrig sett någon svettas så mycket i tv, förutom om man utövat någon sport....Killen vann 500.000:-...Inte illa!!!

Nu ska jag gå och lägga mig i min tomma säng, fast, den är säkert inte tom så länge till. Izabelle kommer säkert smygandes i natt.

God natt!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0