Pollenallergi eller förkylning...

Har känt mig hängig sen förra veckan. Det kliar i halsen och jag är snuvig. Är det en förkylning eller är det björkpollen? Innan jag fick Izabelle reagerade jag på pollen varje år från att jag var 16 år, vissa år var bättre än andra.
Jag sover även med öppet fönster så då blir det väl mindre pollen inne eller inte...haha...
Smart jag är, får skylla mig själv att jag är täppt när jag vaknar på morgonen. Men det blir så varmt att ha stängt.

Snart har jag lunch, undrar just vad jag ska hitta på. En timme kan ibland kännas lite väl långt. Skulle kunna tänka mig att ha bara en halvtimmes lunch för att hinna äta.
Att ha en timme kan även bli dyrt med tanke på att man sitter mitt i stan med en massa affärer runt knuten, inte bra.


En favoritbild...den ger lugn

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0