Slutsnoozat

Jag har blivit så pigg på morgnarna, snoozar inte längre, så nu har jag gott om tid på morgonen.
Hinner t o m göra ett inlägg och klockan är bara 7...
Just nu är det Bolibompa på i bakgrunden och jag har två barn som är helt inne i det, går inte att få kontakt med dom.
Tur att dom är klara.
Det som gäller här hemma är att man ska vara helt klar innan man får slå på tv:n. Jag vet hur det funkar om dom ska klä på sig medan dom ser på tv, då går det låååångsamt och då blir jag bara den tjatiga mamman som är dryg.

Nathalie sa, "Visst är jag stor nu mamma, jag kan knyta rosetter och så har jag tappat två tänder"
Ja, tänk om det hängde på det för att bli stor.

Nej, nu måste jag fixa det sista innan jag ska ut och cykla i mördarbacken.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0