Stilanalys?

Någon som vet hur en stilanalys går till? Jag var på en i fredags, kan berätta...
Vi var på Salong Nello och Lotta (som är salongägare) började med att berätta att hon inte trodde på stilanalys utan hon trodde på att man passar i alla kläder så länge man trivs i dom. Visst hon har säkert rätt, men det var inte det vi var ute efter. Men men, sen började stilanalysen, vi fick klippa ur tidningar och där skulle det framgå en stil vi inte gillar och en stil vi gillar. Wow, det lät ju inspirerande, det här kan jag, det brukar jag göra tillsammans med Izabelle och Nathalie, klippa och klistra alltså. När vi så var klara fick vi visa upp våra olika stilar för varandra, det var riktigt roligt med massa skratt åt våra icke gillande stilar. Men sen då???? Ja, sen hände inte mycket mer....Jag betalade 200:- för detta...Fatta 200:- för att klippa och klistra i veckotidningar...Som ni förstår så var jag inget klokare när jag gick därfrån än när jag kom dit, en riktig floppmänniska den där Lotta enligt mitt tycke...Synd, hon var ändå trevlig.

Efter analysen drog vi vidare till Harrys, och där var väl medelåldern vid 50 denna kväll. Träffade brorsan med kompisar och han var verkligen i gasen, fick säkerligen med sig någon "tant" hem...haha

Kvällen blev inte så varm som jag önskade, men några samtal värmde iaf :-D


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0