Tappad tand

Nu är den första tanden tappad.
Nathalie är hemma hos mormor idag och när hon klev innanför grinden kom Oscar och hälsade och då tappade hon tanden som varit lös nu i några veckor, så i natt kommer Tandfen på besök.
Izabelle och Nathalie hade en diskussion om henne och kom fram till att hon faktiskt borde kunna lägga sedlar i glaset istället för en guldtia.
Nathalie tror inte att Tandfen finns för hennes kompis har sagt det. Svarade henne att förmodligen så har hennes mamma glömt att lämna ett fönster öppet åt henne. Så i natt får jag sova med öppet fönster så Tandfen kommer in :-D

Har gjort ett test på morgonen, superkul att se hur snabb man är.
http://swedish-speedtest.10-fast-fingers.com//
Testa du oxå, berätta gärna hur det gick. Jag fick 45 ord/minut, bra eller dåligt? Vet inte faktiskt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du är ju skitsnabb, men det visste jag redan =) Själv får jag ihop 37 per minut på min laptop, tror dock jag är lite snabbare på vanligt tangentbord. Hoppas det i alla fall hehe

Kram Sussi

2009-04-16 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0