Underbar vårdag

och min och Izabelles namnsdag, Marlene heter vi båda. Grattis mitt hjärta!

Dagen har varit bra med variation av städning och prata "strunt" med Jessica.
Jag kan säga att jag var inte direkt svårövertalad att ta ett avbrott i min städning och njuta av solen och henne en stund istället. Åh, vad jag har saknat dessa dagar Jessica, tack för att du förgyller min dag emellanåt ♥

Har tvättat en massa, däribland alla vinterkläder ,så nu kommer jag att hänga ut dom i förrådet för säsongen.
Det blir säkerligen ett bakslag i vädret men jag hoppas det inte blir så kallt att jag måste ta fram dom igen.

I kväll har vi haft mys till "Sveriges smartaste barn" och "Robinson" men som vanligt så däckar brudarna innan det sista programmet är slut och jag blir lämnad i min ensamhet.
Nejdå, det är ingen fara, jag klarar mig och är ju själv ganska kvällstrött så då får jag chansen att krypa till kojs tidigare, så nu är det snart dags för mig oxå.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0