En bra natt

Äntligen en natt med bra sömn, det var länge sen jag sov så bra.

I morse blev det cykel till jobbet, känner mig superduktig. Men jag hatar, och då menar jag HATAR, Råbyledsbacken...hua...det blir inte enklare när jag ska hem för då är backen fortfarande där och lika jobbig.
Varför kan det inte vara enkelt att cykla till/från stan från mig???  Men jag får iaf motion och det kan jag behöva...måste träna upp flåset ;-)

I dag är det 19 dagar kvar tills vi åker till Mallorca, längtar verkligen efter att slappa i solen och se barnen bada och må bra.

Nu är det dags för lunch...

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså.. den backen är en MÖRDARE. Fyfan vad dryg den är, åt BÅDA HÅLLEN.

2009-04-28 @ 23:42:13
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0