Vad betyder jag?

Varför måste livet vara så komplicerat???
Det finns någon som har kommit att betyda endel för mig den senaste tiden, ok vi har inte träffats så många gånger, men de gånger vi träffats så har det känts underbart och bra.
Det jobbiga är att jag inte vet vad jag betyder för honom, eller, jag kanske vet det. Jag känner mig fruktansvärt osäker på hela situationen. 
Situationen är speciell och jag har aldrig varit i det här läget någon gång förut. Jag vill kunna planera när man kan träffas inte bara känna att kanske kan vi träffas då eller då. Känslorna i min kropp går upp och ner. Ena sekunden så känner jag mig nästan kär och nästa sekund så kan jag känna, skit i det här nu, du blir ändå sårad i slutet och det kan aldrig bli ni till 100% för han kommer inte att ta steget du väntar på.
Det som ändå får mig att må bra är när vi pratar i telefon och träffas, han är underbar!! Varför kan han inte bara vara min...



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0