Bingo!!!!

...eller inte ska man väl säga för vi fick aldrig bingo även om vi var nära några gånger, men nära skjuter ingen hare heter det väl.
Izabelle längtade mest till fikapausen där vi hade köpt med riktiga amerikanska muffins.


Fyra nummer kvar till 5 rader där vinsten gav 20.000:-
men jag fick två nummer kvar när någon annan tutade :-(


Det blev ingen höstmarknad för tjejerna den här gången. Det lilla monstret som bor i Nathalie nuförtiden tittade ut efter bowlingen så jag ställde in besöket på marknaden med tillhörande karusellåk...Taskigt kanske men ibland måste man försöka vara konsekvent även om jag är riktigt dålig på det många gånger.

Nu ligger töserna i sina sängar och har lovat mig att nästa vecka så ska dom vara snälla...Oj, oj, oj, tror dom lovat för mycket :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0