En mysig kryssning med ett tråkigt slut

Min och tjejernas kryssning har varit jättemysig men den slutade inte som vi tänkt.
Jag fick magkatarranfall och blev liggande i hytten hela eftermiddagen. Hur jag sen tog mig hem med bil från Sthlm till Västerås är en gåta men det gick.
Trodde jag skulle klara av smärtan själv men vid midnatt kom en sjuktransport och hämtade mig för transport till akuten.
Izabelle var vaken när jag pratade med HSU och ville följa med mig. Det kändes skönt att ha sällskap. Hon fick en egen brits så hon kunde sova en stund i väntan på provsvar och dyl. Under tiden vi ligger där på varsin brits och håller varandra i hand så säger hon: Mamma, jag är så lycklig när jag är tillsammans med dig! Hon vet hur hon ska få mig på bra humör, min gullunge.
Vi fick åka hem en sväng i natt vid 3 men jag var tvungen tillbaka nu på morgonen och lämna ytterligare prover så det blev inte mycket till sömn men smärtan är iaf borta nu. Skönt!!! Nu blir det medicinering några veckor framöver :-(



Brudarna med varsin neondrink, ett MÅSTE på kryssning


Dags för mig att vila en stund.



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0