Gammal eller bara mogen?

I går var jag ut en sväng och det händer inte alltför ofta nuförtiden och nu vet jag varför...
Här i stan är det svårt att hitta bra ställen att gå ut på om man även vill dansa.
På Blue Moon Bar är många yngre OCH hippa och jag är varken hipp eller ung...men på Harry's känner jag mig både hipp och ung med tanke på att medelåldern säkerligen ligger runt 50...(kanske något överdrivet)
De tjejerna jag var ute med igår är BlueMoon-brudar så kosan gick dit och jag hade väl inte riktigt superkul måste jag erkänna.
Kunde inte riktigt slappna av, kanske för lite sprit i kroppen, vad vet jag.
På den fronten har jag oxå växt till mig, jag tänker alltid på morgondagen innan jag tar en drink till...Gammal eller mogen? Jag röstar för det sistnämnda, mogenhet! 

Snart kommer min älskade Izabelle hem, hon har sovit hos mormor och morfar i natt, och hon och jag ska väl hitta på något.
Tre förslag finns:
Bowling, höstmarknaden som är i stan den här helgen eller minigolf.
Jag har överlåtit till Belle att bestämma och är rädd för att det blir alla tre grejorna. Vi får se vad som händer.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0