Hate this

Jag kramar och pussar på henne, håller henne hårt och berättar att jag älskar henne även fast jag ibland är arg och hon säger:  Jag vet mamma att du älskar mig även fast jag är dum ibland...
Sen ser jag bara hennes ryggtavla och då gör det så ont, så ont...trots att jag har Belle kvar här hos mig så känns det ändå så jobbigt. Jag hatar verkligen dom här helgerna, kan verkligen INTE se fram emot dom... :-(

Löjligt kan endel tycka, men det är upp till dom.
Jag känner så här och kommer säkerligen alltid att känna så oxå eftersom jag lever för dom och värderar dem högst i mitt liv...Det finns inget vikigare...

Älskar er mina små töser!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Å vännen... Det där med magkatarr låter inte bra. Inte första gången heller om jag minns rätt?



Som den expert jag har blivit, i detta tråkiga ämne, kan jag bara tipsa dig om att:



* ta en nypa havregryn på morgonen, det är torrt och inte särskilt gott men suger upp magsyran i magen (hellre det än fullkornsbröd för det jobbar magen länge med och det känns)

* undvik alkohol, mjölk och juice

* undvik fet, stekt och kryddig mat

* ät gärna banan och annat milt (undvik t.ex äpple)

* ät lite men MYCKET ofta istället



Du känner säkert till det här redan men jag vill ändå påminna dig. Tror att du stressar upp dig när tjejerna ska till A och du blir ensam. Försök att planera in lite Marlene-tid och se till att du har och "göra" dessa dagar. Dom har det bra och du kan ladda dina batterier så ni får mer kvalitetstid när ni ses igen. Hoppas jag inte är helt ute och cyklar eller att du tar illa upp - det är det sista jag vill.

Var rädd om dig älskade vän! Kram

2009-08-16 @ 11:06:00
Postat av: Marlene

Gumman, jag tar verkligen INTE illa upp.

Tack för tipsen, det där med havegrynen kände jag inte igen men ska testa det.



Kram på dig vännen!!!!

2009-08-16 @ 11:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0