Helguppdatering

Man kan nästan tro att jag haft fullt upp de senaste dagarna med tanke på att jag inte uppdaterat bloggen sen i torsdags men det har jag inte. Jag har semester och då tar jag det bara lugnt, så härligt!!!
I fredags var vi och badade vid Skultunabadet och där har de trampoliner så Belle lärde sig att hoppa därifrån, modigt måste jag säga, jag har fortfarande inte vågat hoppa från 3:an, men det gjorde hon. Okej, med viss tvekan till en början men sen blev hon modigare och modigare. Hon träffade en friidrottskompis där och även hon fick lära sig att hoppa från 3:an.

I går införskaffade vi en pool här hemma så det blev lite bad igår och hela dagen idag.


Kanske något stor för vår lilla tomt (3 m i diameter) men det funkar

I morgon åker vi till Kolmården, tjejerna ser fram emot det med spänning!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0