Kan vänja mig vid det här

Livet jag har levt idag kan jag vänja mig vid...Jag lovar!!!
Måste bara hitta en rik karl först....Hm, jag som bestämt mig för att leva ensam, det går inte ihop liksom.

Jag lämnade tjejerna på skolan efter frukost och sen gick jag hem och tog det lugnt, chattade lite, såg lite på tv, gosade med Sessie. Efter lunch var det dags att hämta brudarna igen. Jag fick ett par timmar för mig själv och det var faktiskt inte så farligt, det funkade bra. :-D

Men i längden kanske jag inte vill leva ett sånt här liv, det blir nog ganska så tråkigt, för ska jag leva så här måste jag ha några vänner som oxå är hemma så man kan umgås, fika och shoppa (eftersom jag då har en rik karl så kan man shoppa mycket)

Nåja, jag får stå ut med att gå till jobbet på måndag och tråkas med kunderna, men drömma får man väl göra.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0