Loneliness

De senaste dagarna har jag känt mig som den ensammaste människan på hela jorden, vet att det finns dom som har det värre, men allt är relativt, eller hur?

Jag har kommit på att jag har faktiskt inte någon bästa vän längre...jag har många vänner men ingen som jag kan kalla bästa vän.
Med bästa vän menar jag:
Någon  man umgås med kontinuerligt, delar varandras hemligheter...osv

Jag vill ha en bästa vän som kan få mig att må bra en sån här dag när allt känns trist :-( Och som jag kan få att må bra när hon är nere...

Jag vill även börja tänka på mig själv och inte bara tänka på tjejerna och det är det säkerligen bara jag som kan ändra på men en bästa vän skulle kunna hjälpa mig på traven genom att få mig att kunna klara mig igenom de ensamma helgerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0