Några dagar sen...

Min semester är nu slut och de sista dagarna tog jag även semester från bloggandet.
Ångest inför jobbardagen i morgon, men jag ska vara glad att jag har ett jobb...

Det som har hänt sen jag var här sist:
I onsdags var jag, mamma, syrran och Tina (en väninna till mamma) till Ludvika på en dagsutflykt. Vi var förbi vid DollarStore och handlade...Jag insåg då att jag har för liten bil för shopping, iaf när vi är fyra som shoppar.


Det fanns även kassar inne i bilen. Min bil skulle aldrig fixa Ullared


I torsdags träffade jag en kompis jag inte träffat på länge, alltid lika trevligt att ses, synd bara att det blir så långt mellan gångerna.
På eftermiddagen började vi möblera om.
Izabelle, jag och Nathalie ska byta sovrum med varandra, alla tre...så rörigt var bara förnamnet!!!


I fredags var jag hos frissan, så nice att bli av med de gråa :-D

I går tog vi en sväng till Ikea och köpte ny säng till Belle och lite annat smått och gott. Mot kvällen hade vi mys...

I dag har vi oxå hunnit med en sväng till Ikea, tror jag varit där 5 ggr de senaste dagarna.
Nathalie var med A på eftermiddagen så jag och Belle tog en sväng till mor och far, sen en fika på Maxi..och lite shopping för Belle...

Nu sitter jag här i min ensamhet. Tjejerna är ute och leker med sina kompisar.


En bild jag fick på mms....fin va??

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0