Shoppingdag

I dag tog vi oss en shoppingdag och vi kom hem med lite av varje, fast det jag är mest glad över är min fina mini-pc.
Den är rosa :-D
Passade även på att få tjejerna klippta.





Vi var och spelade minigolf med mamma och det gick sådär. Nathalie är inte den som har ro att spela, hade det handlat om att rita så kunde hon ha suttit still i flera timmar. Men något som hör till saken är att jag vann över mamma med 2 poäng. Jag slutade på 63 och hon på 65....jiiiippppiiiiii !!!!!!!!! Fast jag hade varit lika glad om mamma vunnit för hon gjorde bra resultat på de svåraste banorna.


Här ser man hur hon larvar sig


Izabelle var mer koncentrerad

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0