Tänka om

TallinkSilja-dag idag igen....3:e gången den här sommaren...Det kan kännas lite tröttsamt samtidigt som det ändå är ganska mycket att göra en sån här dag.
I dag är det dock inte samma tryck som det varit dom andra två gångerna, kan vara lite skönt så man hinner andas emellanåt.

Det är strålande sol här i Västerås idag, så härligt med tanke på vädret som var igår, trodde aldrig regnet skulle ge sig.
 
Har fått några spontana kommentarer på mitt inlägg att jag känner mig ensam. Naturligtvis så handlar inte det om att andra svikit mig utan jag har nog varit den som svikit jag oxå.
När man får barn går man in i ett annat skede i livet där man spenderar sina vakna timmar med jobb och barn och när dom har somnat så är man trött och sätter sig i soffan för lite avslappning och många gånger somnar man.

Sen jag blev singel så har jag inte velat "störa" mina vänner på helgerna när dom umgås med sina familjer utan då har jag hellre suttit hemma själv eller åkt hem till mamma och pappa. Hade det varit någon av mina vänner som velat komma över till min familj så hade jag naturligtvis tyckt det varit ok. Så varför kan jag då inte tänka att jag kanske är välkommen hem till andra oxå???
Tror inte någon av mina vänner skulle säga: Nej du Marlene, vi lever ett familjeliv och där är inga singlar välkomna...utan dom skulle säga: Självklart, kom över, det är bara trevligt!
Jag får helt enkelt börja tänka om och inte tycka så j-vla synd om mig själv....PUNKT SLUT!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Marianne

Du har en öppen inbjudan att när som hellst komma hem till oss, med eller utan barn. :)

2009-08-27 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0