Vänner för alltid!

Det finns personer i ens liv som alltid finns kvar oavsett vad som händer.

Lotta är en sån vän för mig.
Vi hörs inte så ofta och delar inte varandras vardagar men jag vet ändå att hon kommer att vara min vän för livet och jag hennes oxå för den delen.
Vi hörs via sms, mail eller Facebook (träffas ibland oxå)

Hon är en person som intresserar sig för mig på riktigt, hon vill höra allt som har hänt sen sist.
Hon lyssnar och ger råd om så behövs. Ibland glömmer vi nästan helt bort att prata om henne och hennes liv.
Vår vänskap har varat i 15 år.

Fortsätt vara den du är Lotta, du är sååå uppskattad!!!
Många kramar till dig!



Jag har många andra fina vänner som jag uppskattar oxå, ni är inte att förglömma heller.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0