Ångest

Suck, jag blir galen.
Har ständigt ont i magen och tårarna bränner innanför ögonlocken.
Och allt detta pga att min älskade tös åker till Gran Canaria på lördag.
Självklart kommer jag att klara mig men tanken på att säga hej då på Arlanda är hemsk.
Visst, jag kan strunta i att skjutsa upp dom men då måste jag lämna Belle redan på fredag till mamma och pappa eftersom flyget går kl 7. Hur ska jag då kunna sova den natten???
Så om jag måste välja mellan pest eller kolera så får det bli kolera, alltså jag kör dom till Arlanda.
Nathalie kommer att vara med så jag har ju henne som min tröst och henne får jag pussa på hela veckan och ge all min kärlek till. Hon kommer att må bra!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0