Birka Paradise

Vilken stressig dag men till slut så...kom vi fram.

Nu är vi i hytten färdigätna och väntar på att taxfree ska öppna.

Barnen är mer vilda än tama ibland fast samtidigt så får man tänka att det här är kul och spännande för dom...Dom är inte elaka, bara lite busiga.

Måste berätta om min stress innan avresa.

Brorsan och Marie kom och hämtade mig och Nathalie för att skjutsa ner oss på stan och så långt var allt frid och fröjd. Jag och Nathalie började jaga efter inneskor till henne, men hittade inga.
Träffade syrran och Adam på stan för en fika innan det var dags att ta bussen till båten. På fiket försökte vi få två stolar till att sitta på men det var många som hade extrastolarna vid bordet till jackhängare/väskförvaring. Frågade ett par tjejer som hade lagt alla sina shoppingkassar på två stolar om vi kunde få ta dom, den ena tjejen sa ok medan den andra sa att dom väntade på deras föräldrar...Yeh right, det kom aldrig några föräldrar!!!!  Till slut fick vi sitta alla fyra men vid olika bord...

Hittade sen ett par jättefina skor till Nathalie på Kappahl samt ett diadem. Kommer fram till kassan och ser att mitt Visa-kort saknas!! What!!! Jag hade precis till varorna, tror förresten att jag fick ett par kronor kvar, så jag kunde betala för mig.
Men hur åker man på kryssning UTAN Visa-kort med 2 kronor i plånboken???? Inte alls skulle jag säga.
Var bara att ringa brorsan igen, på 5 minuter var dom och hämtade oss så vi kunde åka hem och hämta kortet.
Det slutade att vi fick ta bilen till Stockholm, lite tråkigt för barnen om vi hade ställt in resan. Lite magkatarr hade jag allt men nu känns det bra igen.

Tack Magnus och Marie för att jag fick störa i er lördag!

Belle ringde från Gran Canaria och dom hade så varmt så hon hade inte tid att prata så länge eftersom hon bara var tvungen att bada. Hon berättade om flygresan som var lite turbulent och säger sen; Du skulle aldrig stått ut mamma...





Vilken cooling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0