Blir så glad

Tänk vilka snälla människor det finns...

Var och köpte BH i Triumph-butiken på lunchen och där jobbar en tjej som jag kände förut när jag var tillsammans med exet innan A, rörigt, men så var det.

Jobbigt som bara den att stå i en provhytt och visa sig nästintill naken för någon som är snygg och fräsch...
Men iaf, jag berättade för henne hur jobbigt jag tyckte det var att stå i provhytten och visa mig för henne och då säger hon...
"Du är så söt Marlene, det har jag alltid tyckt och jag skulle aldrig säga det om jag inte menade det"

Nu hjälper det inte mig sådär jättemycket att tycka om mig själv att hon sa så men det är ändå jättegulligt av henne att säga det till mig för jag blir ändå glad att höra det :-D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0