Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag skulle ju njuta i soffan med tända ljus, men så blev det inte.
Kom på att jag skulle rensa ur skåpet i hallen för att göra plats för alla mina PartyLite-ljus och då fick jag samtidigt tomt i det röda väggskåpet för mina dvd-filmer.
Just ja, sen blev det dammsugning (den nya funkar kanonbra), tvätthängning och matlagning (tog bilen till Donkan, fniss)
Jag och tjejerna har precis sett klart på Santa Buddies (en av A:s julklappar till brudarna), den var lite smågullig. Tv:n är nu avstängd och jag sitter här i vardagsrummet med ljusen tända och lyssnar på brudarna som leker på övervåningen, så underbart att höra att dom är sams för en gång skull...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0